Järjestämme muotoilutapahtumia, koulutuksia sekä verkostoitumistilaisuuksia. Otamme osaa kulttuuripoliittisiin ja kaupunkimuotoilullisiin kysymyksiin ja toimimme aktiivisesti vanhan kaupungin ja Brinkkalan alueen kehittämisessä.

Brändejämme ovat:

Varför Paris, vi ju har Åbo™

DESIGN OPEN HOUSE

Uuden Muotoilun Joulumarket

Turku Design Festival (TDF)

Teemme yhteistyötä tapahtumatuottajien, museoiden, oppilaitosten sekä Brinkkala-kollektiivin kanssa. Kumppaneitamme ovat mm. Kirkkopuiston terassi / Design Sundays, Luostarimäen käsityöläismuseo, Uuden muotoilun pikkujoulumarket / Visit Naantali, Konstrundan, Taiteiden yö ja Lounais-Suomen Jätehuolto.

Vuonna 2019 UMY käynnisti Muotoilukeskus-hankkeen, joka nyttemmin tunnetaan nimellä Design Open House. Hankkeessa pyritään saamaan kaupunkiin aktiivista muotoilupolitiikkaa ja muotoilu osaksi Turun kaupungin kulttuuristrategiaa.

MYYJÄHAKU

UUDEN MUOTOILUN JOULUMARKET

Perinteinen Uuden Muotoilun Joulumarket kokoaa jälleen kotimaisen muotoilun tekijät ja tuhannet ystävät joulun alla yhteen.

Uuden Muotoilun Joulumarketeissa käy vuosittain joululahjaostoksilla n. 4000 muotoilun ystävää. Mukana on suuren suosion saanut Uudet tekijät osasto ja designtuotteiden lisäksi tapahtumassa voi myydä palveluita tai järjestää työpajoja, joissa kävijä pääsee itse kokeilemaan muotoilijantaitojaan!

Myyntipaikkaa, omaa työpajatilaa ja Uudet tekijät- paikkaa haetaan samalla hakulomakkeella, tästä näin 👉 https://forms.gle/zjFUasoRnZFVXdFD6

Design Butiken

Design Butiken avautuu  26.11-18.12.2022 neljäksi adventtiviikonlopuksi Turun vanhaan kaupunkiin Brinkkalan taloon, Taito Shopin naapuriin.

Kaupan ympärillä järjestetään Vanhan Suurtorin joulumarkkinat, jossa vierailee vuosittain n. 100 000 kävijää, eli mukavaa myyntiä edistävää meininkiä on luvassa!

Hae mukaan su 16.10. mennessä: https://forms.gle/5AieiLg5RREntiwD8