Uuden muotoilun yhdistys | Tapahtumat
page-template-default,page,page-id-22749,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-2.4,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.3,vc_responsive

Tapahtumat

Uuden muotoilun yhdistys järjestää vuosittain useita koulutuksia ja muotoilutapahtumia Turussa. Perinteeksi ovat muodostuneet Uuden Muotoilun Kevätmarket toukokuussa ja Uuden Muotoilun Joulumarket Logomossa joulukuussa. Lisäksi järjestämme Pikkujoulumarketin vuosittain eri toimijoiden kanssa yhteistyössä.

Turku Design Festival 2.-6.12.2020

Turku Design Festival (TDF) on ainutlaatuinen muotoilun tapahtumavuosi, jonka nimissä Uuden muotoilun yhdistys on järjestänyt useita tapahtumia, kuten Onnistu muotoilijana -koulutussarjan, DESIGN TIME. -muotoilunäyttelyn sekä designmarketeja. Tapahtumavuosi käynnistyi toukokuussa 2019 ja kokonaisuuden oli määrä huipentua festivaaliviikkoon toukokuussa 2020. Turku Design Festival päädyttiin kuitenkin siirtämään joulukuulle 2020 koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi.

Turku Design Festival järjestestetään 2.-6.12.2020. Luvassa on muotoiluaiheisia puhetapahtumia, paikallisten toimijoiden järjestämiä osatapahtumia sekä Varsinais-Suomen suurin muotoilun myyntitapahtuma, Uuden Muotoilun Joulumarket. Pysy kuulolla!

Ajantasaiset tapahtumatiedot löydät Turku Design Festivalin verkkosivuilta:
www.turkudesignfestival.fi

Ja Facebookista:
@turkudesignfestival
@uudenmuotoilunyhdistys

Uuden Muotoilun Joulumarket 6.12.2020

Perinteinen Uuden Muotoilun Joulumarket järjestetään tänä vuonna osana Turku Design Festivalia, Logomolla sunnuntaina 6.12.2020. Joulumarket kokoaa kotimaisten muotoilubrändien tuotteet muotoilun ystävien ihasteltavaksi, sovitettavaksi ja ostettavaksi.

Myyjähaku Joulumarketiin on nyt auki! Hae mukaan 13.9.2020 mennessä.

HAE TÄSTÄ MYYJÄKSI