Uuden muotoilun yhdistys | Jäseneksi
page-template-default,page,page-id-22559,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-2.4,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.3,vc_responsive

Jäseneksi

Uuden Muotoilun Yhdistyksen jäseniä on jo yli 100, joista noin 75 on yritysjäseniä. Voit hakea jäsenyyttä, jos muotoilu ja sen edistäminen on sinulle tärkeää!

Jäsenenä saat 20% alennuksen Varför Paris, vi har ju Åbo -kannatustuotteistamme ja 20% alennuksen Kevät- ja Jouludesignmarketien myyntipaikoista. Useat tapahtumat ja koulutukset ovat jäsenillemme maksuttomia. Yritysjäsenenä saat lisäksi oman osaamisprofiilisivun muotoilun välityspalvelu sivustolle www.muotoilijapankki.fi. Jäsenrekisterimme tuottaa Membook ja jäsenyyslomakkeen pääsee täyttämään alta Hae jäsenyyttä tästä -kohdasta.

Hallitus hyväksyy jäsenhakemukset kokouksissaan (2 x/kk). Jäsenluokkia on kolme: henkilöjäsen, opiskelijajäsen ja yritysjäsen. Jäsenyyksien hinnat ovat:

• Henkilöjäsen 35 e/12kk
  • Opiskelijajäsen 20 e/12kk
  • Yritysjäsen 70 e/12kk

Päivitämme jäsenetujamme jatkuvasti. Jos haluat tarjota UMY:n jäsenille alennuksia tai etuja, niin ole yhteydessä meihin: info@uudenmuotoilunyhdistys.fi.

Hae jäsenyyttä tästä