Uuden muotoilun yhdistys | Designhaaste rohkaisee ideoimaan ratkaisuja poikkeustilan haasteisiin yhdessä
Uuden muotoilun yhdistys haastaa yrittäjiä ideoimaan yhdessä ratkaisuja poikkeustilan haasteisiin.
covid-19, koronavirus, koronaepidemia, muotoilu, design, designhaaste

#DESIGNHAASTE

Tule kanssamme ratkomaan poikkeustilan haasteita ja vastaa #designhaasteeseen!

Poikkeusolot ovat asettaneet meidät uudenlaisten haasteiden eteen ja rohkaisseet yrityksiä muotoilemaan toimintaansa uudelleen. Monet ovat pyrkineet kehittämään uusia toimintatapoja, digitalisoimaan palveluitaan tai keksimään keinoja tukea etätyöskentelyä, eristyksessä olevia tai terveydenhuoltoa. Luovalla ajattelulla haasteet voivat muuttua mahdollisuuksiksi. Mitä sinä olet tehnyt?

Vastaa #designhaasteeseen ja jaa oma tarinasi sosiaalisessa mediassa. Millä keinoilla sinun yrityksesi on ratkonut poikkeustilanteen eteen tuomia haasteita?

Inspiraation, vinkkien ja ideoiden jakaminen sekä kanssayrittäjien kannustaminen on nyt tärkeämpää kuin koskaan. Yhdessä olemme vahvempia ja viisaampia. ❤️

Vastaa #designhaasteeseen:

1. Jaa Instagramissa, Facebookissa tai LinkedInissä sinun yrityksesi muutostarina. Millä keinoilla sinun yrityksesi on ratkonut poikkeustilan eteen tuomia haasteita? Miten olette pyrkineet sopeutumaan tilanteeseen tai kääntämään haasteet mahdollisuuksiksi? Vastaus on vapaamuotoinen. Voit julkaista sen videona, sanoin ja kuvin tai vaikka linkkinä blogiartikkeliin!
  2. Tägää #designhaaste ja @uudenmuotoilunyhdistys, niin me sekä muut haasteen osallistujat löydämme sinut. Tägättyjä tarinoita jaetaan myös Uuden muotoilun yhdistyksen kanavissa!
  3. Haasta myös kaksi kanssayrittäjää vastaamaan #designhaasteeseen tägäämällä heidät julkaisuusi!

#designhaaste #uudenmuotoilunyhdistys  #turkudesignfestival

#designhaaste rohkaisee ideoimaan ratkaisuja yhdessä