Uuden muotoilun yhdistys | Uuden Muotoilun Joulumarket 27.-28.11

Uuden Muotoilun Joulumarket 27.-28.11

Vuoden tauon jälkeen voimme onnesta pyöreinä kertoa – Uuden Muotoilun Joulumarket tulee taas, nyt kaksipäiväisenä! Perinteinen Uuden Muotoilun Joulumarket taikoo tänä vuonna Rettigin vanhasta tupakkatehtaasta kotimaisen muotoilun keitaan kokonaisen viikonlopun ajaksi la 27.11.- su 28.11.2021. Rettigin vanhan tehtaan uteliaisuutta kutkuttavat tilat tarjoavat valoisien myyntisalien lisäksi kiinnostavia soppia erilaiselle muotoiluteemaiselle ohjelmalle – työpajoille, työnäytöksille, vain mielikuvitus on rajana! Voit hakea 3-9 m2 myyntipaikkaa tai työpajatilaa allaolevalla hakulomakeella. Mukana on myös suuren suosion saanut Uudet tekijät -osasto, jossa aloittelevat muotoilijat pääsevät esittäytymään ja testaamaan omia tuotteitaan! Haku on käynnissä 16.9-10.10. ja hakulomake sulkeutuu su 10.10. klo 24. Haluatko myyjäksi designmarketiin? Hakulomake & lisätiedot täällä: https://forms.gle/eVmUHJWTHznb9FC5A

Application in English: https://forms.gle/xxVYbQsfHEG32XHT9

Lisätietoja: tuottaja@uudenmuotoilunyhdistys.fi

Perinteinen designmarket järjestetään tänä vuonna Rettigin vanhalla tehtaalla, joka tarjoaa tunnelmallisten myyntisalien lisäksi kiinnostavia sopukoita työpajoille ja muulle muotoiluohjelmalle!