Uuden muotoilun yhdistys on perustettu vuonna 2013. Tavoitteena on olla vetovoimainen asiantuntijayhdistys ja muotoiluvälityksen suunnannäyttäjä, kumppani, jonka osaaminen ja palvelut tuovat aitoa arvoa uusien ideoiden hyödyntämisestä.

Jäsenistöön kuuluu vajaa sata muotoilualan osaajaa. Toimimme Etelä-Suomen muotoilualan äänenkantajana. Hallituksemme koostuun vuosittain vaihtuvista muotoiluorientoituneista sankareista. Toimistomme sijaitsee Taiteen talossa.

Voisiko muotoilu tuoda lisäarvoa tapahtumaasi tai toimintaasi?

Kuratoimme tarpeisiisi sopivat palvelukonseptit: mm. jäsenistömme tuotteisiin perustuva pop up shop, muotoilulähtöiset luennot tai muotoilukasvatus.

Jäsenistöömme kuuluu muotoilijoita, taiteilijoita ja tuoteartesaaneja, joista osan löydät muotoilijapankistamme.

Olemme avoimia uusiin kumppanuuksiin. Ole yhteydessä jo tänään!

Liity jäseneksi!

Uuden muotoilun yhdistyksen jäsenenä olet mukana levittämässä muotoilun ilosanomaa ja osa muotoiluorientoitunutta yhteisöämme ja lisäksi pääset osaksi tapahtumiamme.

Jäsenetuna saat 20% alennuksen Varför Paris, vi har ju Åbo -tuotteista sekä yritysjäsenenä designmarket ja pop up shop -myyntipaikoista.

Jäsenyyksien hinnat (12kk):
– Opiskelija 20€
– Yksityishenkilö 35€
– Yritys 70€

Hallitus käsittelee jäsenhakemukset kokouksissaan.

Me ollaan UMYn hallitus. Me ei lähdetä täältä mihinkään, ei edes Pariisiin.

Olemme sitoutuneet tekemään työtä muotoilun sekä turkulaisen kulttuurin ja elinvoimaisuuden eteen. Hallitus käsittelee yhdistyksen asioita kokouksissaan joka kolmas viikko. Verkostoidumme mielellämme alueen eri toimijoiden kanssa. Pidetään keskustelua yllä!

etunimi@uudenmuotoilunyhdistys.fi

Kuvat: Linda Svarfvar / Studio Svarte